Tagi na forum.

C# 1456 XML 282
SQL 1192 sieci 268
ASP.NET 785 IIS 262
Windows 726 C++ 255
web 608 Html 218
Visual Studio 515 Information Technology 193
SQL Server 425 MSDN 167

pokaż wszystkie tagi na forum

VPN FortiGate 80C

ted_j 2011-05-05 10:59:08
0

Witam,
Jestem laikiem jeżeli chodzi o konfigurację VPN.
Muszę utworzyć połączenie VPN serwera ze stworzoną siecią VPN przez firmę zewnetrzną.
Łącze się do ich sieci.
Od firmy dostałem:
Konfiguracja sieci VPN po stronie serwera.
A - IP bramy domyślnej servera
B - IP serwera
C - IP sieci VPN
Konfiguracja sieci VPN po stronie usługi:
- hasło
D - IP serwera usługi
E - IP sieci VPN
F - IP docelowe sieci VPN.

I teraz pytanie jak skonfigurować FortiGate80C żeby uzyskać takie połączenie.
Próbowałem według instrukcji:
utworzyłem IKE z adresem IP - F, Local Interface - WAN1 i hasłem podanym w konfiguracji w dwóch krokach i powstał tunel ale Bring Up na monitorze VPN nie reaguje , dopisałem adresy w B,C,D,E w sekcji Firewall/address.
Wpisywałem politykę IPsec Firewall/Policy i za każdym razem pojawiał się komunikat Entry not Found.
Nie wiem w czym problem bo wydaje mi się że konfiguracja Tunelu VPN jest poprawna w Policy pojawia mi się ten tunel po wybraniu Action-IPsec.
Może ktoś mi pomoże ?

tagi: sieci   VPN

pawelch  2011-05-05 16:26:20 #1
0

troszku malo dostales, nie dali jakie maja byc ustawienia fazy1 i fazy2??

ted_j  2011-05-05 17:55:11 #1.1
0

Tak właśnie myślałem ze coś do końca jest nie tak. Bo chyba po zrobieniu Fazy 1 i Fazy 2 Tunel powinien wstać a tu nic. Dopiero później powinno ustawić się adresy i polityki. W takim razie jutro do nich zadzwonie. Wydaje mi się że dobrze robiłem tylko polityki nie mogłem ustawić.

Jakubo  2011-05-09 18:47:43 #2
0

Teoretycznie podanie parametrów faze1 i faze2 mogą nie być potrzebne jezęli np. zdrugiej strony jest podobne urządzenie z podobnymi domyślnymi parametrami.